مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از پایش مدیریتی واحد روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دنا توسط کار گروه روابط عمومی معاونت بهداشتی استان خبر داد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا : مهندس ظفر پریسای گفت : در پایشی مدیریتی با حضور مسئول واحد کار گروه روابط عمومی معاونت بهداشت استان / اصحاب رسانه/ مسئولین واحد های شبکه بخش روابط عمومی این نهاد به صورت کارشناسی مورد پایش قرار گرفت.
مهندس پریسای در ادامه افزود : واحد روابط عمومی از جمله نیاز های هر ارگان و سازمان است و اعتماد به بهداشت و درمان توسط این نیرو ها در این بخش است. که آگاهی مردم را از نظر بهداشتی و درمانی بالا برده و خدمت رسانی ها را برای دید عموم به نمایش می گذارند.
سید حسین رازیان مسئول واحد روابط عمومی در معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان در ادامه این پایش گفت : اصحاب رسانه همیشه باید همسو با روابط عمومی ها در همه ارگان ها باشند و اخبار در بخش سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مستلزم نگاه دقیق تر و همکاری تمام و کمال با این بخش می باشد.
رازیان در ادامه اذعان داشت : روابط عمومی ،نقشی بسیار مؤثر دربهبود وضعیت سازمان ها وایجاد تعامل بین مجموعه ای وبرون سازمانی دارد. مسئول روابط عمومی درهردستگاه وسازمان دولتی وخصوصی ،بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش های کارآمد دراداره امور وانجام وظائف شغلی باشد تابتواند ،مایه ی پیشرفت کاری درادارات وسازمان ها گردد.
وی در ادامه این پایش مدیریتی گفت : خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان دنا مستند سازی توسط مسول روابط عمومی کامل بوده و همچنین از اسفند ماه تا کنون شاهد بالاترین آمار درج اخبار در سایت وبدا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ودیگر سایت های استان توسط این روابط عمومی بوده ایم. تعامل با سایت های محلی و نمایندگان صدا و سیما در شهرستان دنا نیز از دیگر فعالیت های چشم گیر این واحد بوده است .
مهندس محمد باقر شایان نژاد معاون بهداشتی شبکه در ادامه افزود : پتانسیل کاری روابط عمومی دنا به دلیل جوان بودن وی بسیار بالا است و در تمام فعالیت های و خدمت رسانی برای جمع آوری اخبار و مستند سازی /خدمات رسانی به مردم حضور فعال داشته و امید است که بعد از این پایش نقاط ضعف در این واحد مشخص شده و مسئول این واحد به برطرف کردن این نواقص بپردازد.
به گزارش وبدا : در پایان از صنوف در شهر و اداره ها با همکاری بهداشت محیط بازدید و عملکرد روابط عمومی در امر آموزش در این بحران بررسی و خوشبختانه آموزش ها به درستی به این صنوف و نهاد ها منتقل و پروتکل های بهداشتی رعایت می شدند







